ÜLDTINGIMUSED
- Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.seawayclothing.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Seaway Clothing OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
- Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.seawayclothing.ee . Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
MAKSEVÕIMALUSED
- Klient saab tellimuse eest tasuda Seaway Clothing arveldusarvele EE972200221066221369 Swedbank. Selgitusse palume märkida Tellimuse number. Peale makse laekumist Seaway Clothing arveldusarvele saadetakse Teile e-postile maksekinnitus, mis tähendab, et Teie makse on edukalt sooritatud ja Teie tellimus on võetud töösse.
- Kliendil on võimalus maksta kohapeal sularahas, kui tellimuses on märgitud ”Tulen ise järgi”.
- Makse tegemine toimub väljaspool Seaway Clothing e-poe keskkonda. Seaway Clothing e-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
- Kui kauba eest tasub keegi teine, siis palume kindlasti märkide maksekorralduse selgitusse tellimuse number ja isiku nimi, kelle eest arve tasuti.
HINNAD
- Seaway Clothing OÜ on käibemaksukohuslane (KMKR nr: EE101951362)
- Kõik hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
- Ostudele lisandub transpordi hind vastavalt Ostja valitud tarneviisile. (SmartPost 2.99 eurot; Omniva postiautomaat 2,89 eurot).
- Seaway Clothing OÜ jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli märgitud ostukorvis tellimuse vormistamise hetkel.
TOOTED JA TOODETE SAADAVUS
- E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kaupluses olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.
- Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, teatame Teile kiirema võimaliku tarneaja e-meili või telefoni teel. Kui selgub, et
E-poel ei ole võimalik antud tellimust täita tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumistt. - E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.
OSTUSOORITAMINE
- Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa korvi”.
- Seejärel suunatakse Klient ostukorvi
- Tellimuse jätkamiseks, vajutada ”Jätka ostmist”
- Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvile: valides sobiva Tarne viisi, seejärel vajutada ”Mine kassase” misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
- Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist edastab Klient tellimuse klikkides „Edasta tellimus“. Peale antud tegevust on tellimus müüjale edastatud.
- Klient tasub Toote eest koheselt pangaülekandega – Tasumine tellimuse alusel!
- Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile makse kinnituse.
- Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
- Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
KOHALETOIMETAMINE
- Tooted jõuavad Kliendi valitud pakiautomaati 1-5 tööpäeva jooksul alates makse kinnituse saamisest. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, ning hoiutähtaja lõppu.
Automaadid on avatud 24 tundi ja asuvad tavaliselt erinevate ostukeskuste peauste läheduses.