Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.seawayclothing.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Seaway Clothing OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.seawayclothing.ee . Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
MAKSEVÕIMALUSED
Klient saab tellimuse eest tasuda Seaway Clothing arveldusarvele EE972200221066221369 Swedbank. Selgitussepalume märkida Tellimuse number. Peale makse laekumist Seaway Clothing arveldusarvele saadetakse Teile e-postile maksekinnitus, mis tähendab, et Teie makse on edukalt sooritatud ja Teie tellimus on võetud töösse.
Kliendil on võimalus maksta kohapeal sularahas, kui tellimuses on märgitud ”Tulen ise järgi”.
Makse tegemine toimub väljaspool Seaway Clothing e-poe keskkonda. Seaway Clothing e-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
Kui kauba eest tasub keegi teine, siis palume kindlasti märkide maksekorralduse selgitusse tellimuse number ja isiku nimi, kelle eest arve tasuti.
HINNAD
Seaway Clothing OÜ on käibemaksukohuslane (KMKR nr: EE101951362)
Kõik hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
Ostudele lisandub transpordi hind vastavalt Ostja valitud tarneviisile. (SmartPost 2.99 eurot; Omniva postiautomaat 2,89 eurot).
Seaway Clothing OÜ jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli märgitud ostukorvis tellimuse vormistamise hetkel.
TOOTED JA TOODETE SAADAVUS
E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kaupluses olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.
Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, teatame Teile kiirema võimaliku tarneaja e-meili või telefoni teel. Kui selgub, et
E-poel ei ole võimalik antud tellimust täita tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumistt.
E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.
OSTUSOORITAMINE
Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa korvi”.
Seejärel suunatakse Klient ostukorvi
Tellimuse jätkamiseks, vajutada ”Jätka ostmist”
Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvile: valides sobiva Tarne viisi, seejärel vajutada ”Mine kassase” misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist edastab Klient tellimuse klikkides „Edasta tellimus“. Peale antud tegevust on tellimus müüjale edastatud.
Klient tasub Toote eest koheselt pangaülekandega – Tasumine tellimuse alusel!
Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile makse kinnituse.
Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
KOHALETOIMETAMINE
Tooted jõuavad Kliendi valitud pakiautomaati 1-5 tööpäeva jooksul alates makse kinnituse saamisest. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, ning hoiutähtaja lõppu.
Automaadid on avatud 24 tundi ja asuvad tavaliselt erinevate ostukeskuste peauste läheduses.
TAGASTAMINE
Kaupa on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates toote kätte saamise päevast.
Kahenädalane tagastusperiood kehtib ainult nendele kaupadele, mis on ostetud e-poe keskonnas. Kauplustest ostetud toodetele seaduslik taganemisperiood ei kehti.
Kaup ei tohi olla kasutatud. Rikutud või sildita kaup tagastamisele ei kuulu.
Tagastatud kauba eest tagastatakse raha hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastamissoovi kättetoimetamisest Seaway Clothing OÜ’le.
Tagastamistingimuste järgi makstakse Kliendile tagasi raha tagastatud kauba eest. Siinkohal soovime juhtida teie tähelepanu sellele, et vastavalt VÕS § 561 lg 1 tagastab Müüja kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Klieni kantud asja kättetoimetamise kulud.
Nõuetele mittevastavate toodete tagastamine:
-Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
– Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Klient nõuda toote parandamist, parandamise võimatuse ja ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.
– Ootamatu defekti ilmnemisel peab Klient hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist saatma vastavasisulise teate esimesel võimalusel e-mailile info@seaway.ee
– Ilma mõjuva põhjuseta nimetatud tähtajal ilmnenud defekti kohta mitte teatamise korral ei ole Kliendil õigus Seaway Clothing OÜ-lt nõuda toote parandamist ega vahetamist. Saadetav teade peab sisaldama tellimuse koopiat, kliendi nime ja kontaktandmeid, kaebuse esitamise kuupäeva, Seaway Clothing OÜ-le esitatavat nõuet ja võimalusel fotosid.
– Seaway Clothing OÜ ei vastuta: kliendi süül toote halvenemise/kahjustumise eest;defekti eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.
Kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-post) kaebuses tuleb märkida:
1) tarbija nimi ja kontaktandmed;
2) kaebuse esitamise kuupäev;
3) kauba või teenuse puudus;
4) ettevõtjale esitatav nõue;
5) viidata tuleb tehingu sooritamist tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.
Tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
Müüja säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Kliendile saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.
Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
E-poes ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui Klient ei tasu arvet tähtaegselt, tellitud kaubavaru on lõppenud või tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik.
Ostetud toodetele lisanduda postikulu kui Klient on vastava märke tellimuses teinud.
Kui Klient ei ole 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest tasunud tellimuses esitatud toote/toodete eest, tühistab müüja tellimuse.
Müüja ei vastuta tootel ilmnenud puuduste eest, mis on tekkinud ostja süül või kui puudus on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.
KLIENDITUGI
Klienditoe telefon on +372 5698 5017 või +372 5807 0656 (avatud tööpäeviti kl 10:00-17:00) ja
e-posti aadress: info@seaway.ee